Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


دل نوشته

دیدی گاهی فقط همین سیگار رو داری؟ فقط همین رو توی دنیا داری؟ فقط همین به دادت می رسه؟ به داد دلت می رسه؟
من زیاد دیدم.


 

 

از وقتـﮯ رفتـﮯ

در خانه هرج و مرج شده !

سیگارهایم

به گلدانهاﮯ مظلوم زور مــﮯ گویند...!!!

 

 

نگران شب هايم نباش ...
تنها نيستم ...
بالشم...
هق هق سکوتم ...
قرص هايم ...
پاکت سیگارم ...
لرزش دستانم ...
همه هستن...
تنها نيستم ...!!!

قسم می خورم
من ازین شهر
فقط پاکت سیگارم را بر می دارم
حتی خودم را هم نمی برم
که بهانه ای برای برگشت وجود نداشته باشد
...



گفت:اینقدر سیگار نکش میمیری
گفتم:اگه نکشم میمیرم
گفت:اگه بکشی با درد میمیری
گفتم:اگه نکشم از درد میمیرم
گفت:هوای دودی جلوی درد رو نمیگیره
گفتم:هوای صاف جلوی مرگو میگیره؟
یه کم نگاهم کرد و گفت : بکش …..



مـن ســرم را بــالا میگیـــرم چـون بـازی را بـه کســی بــاختـــم کــــه بـــا خیـــانـت بـــرده بــــود ...!





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در دو شنبه 27 آذر 1391برچسب:,ساعت23:53توسط امیر | |