با تبلت جدید آرکاس کیبرد را همواره همراه داشته باشید






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


دل نوشته

کیبرد های کشویی مدتهاست که در اسمارت فون های مختلف وجود داشته اند و طیفی از کاربران از استفاده آنها بسیار لذت می برند؛ اما اگر بخواهید یک تبلت ۱۰ اینچی را حمل کنید شاید فکر کیبرد سخت افزاری QWERTY کشویی را از سرتان بیرون کرده باشید. سال گذشته ایسوس تبلت Eee Pad Slider را معرفی کرد که تبلتی با کیبرد سخت افزاری کشویی بود. این تبلت با اینکه گزینه مناسبی برای علاقمندان به کیبرد محسوب می شد اما به علت وزن نزدیک به ۱ کیلوگرم برای حمل زیاد مناسب نبود. اما به نظر می رسد آرکوس مشکل Eee Pad Slider ایسوس را حل کرده است و یک تبلت با کیبرد قابل اتصال و البته قابل جداشدن را با نام Archos 101 XS معرفی کرده است.

این تبلت که یک تبلت ۱۰ اینچی است از اندورید ۴ بهره خواهد برد و با پردازنده دو هسته ای TI OMAP-4470 عرضه خواهد شد. قیمت این تبلت ۴۰۰ دلار اعلام شده است که با توجه به اینکه با این هزینه کیبرد را نیز دریافت خواهید کرد بسیار مناسب به نظر می رسد. کیبرد این تبلت که آرکوس آن را Coverboard نامیده است همچنین به عنوان یک کاور برای صفحه نمایش ۱۰ اینچی با وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی تبلت نیز عمل می کند و با خاصیت مغناطیسی به آن متصل می شود.

اگر بخواهید تبلت را به صورت ایستاده به کار بگیرید و تایپ کنید می توانید از داک مخصوص کوچک متصل به آن استفاده کنید. Coverboard همچنین دارای دکمه های استاندارد اندروید یعنی Home، Back و Multi-Tasking است که می تواند برای استفاده بسیار مؤثر باشد.

از دیگر مشخصات ۱۰۱ XS می توان به ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی، وبکم ۷۲۰p، وزن ۴۸۵ گرمی و ضخامت ۷.۸۷ میلی متری اشاره کرد که برای تبلت ها یک رکورد به شمار می آید.

آرکوس به همراه این تبلت لوازم جانبی را نیز معرفی کرده است؛ به طور مثال داک مخصوص این تبلت پورت های USB برای اتصال هارد دیسک های اکسترنال و پورت خروجی صدا را نیز به همراه . یک اسپیکر مخصوص هم به نام Boombox علاوه بر شارژ کردن تبلت توان خروجی ۳۲ وات را برایتان به ارمغان می آورد. اگر شما هم به این تبلت علاقمند شده اید باید تا نوامبر ۲۰۱۲ یعنی حدود سه ماه دیگر منتظر بمانید.

 

منبع:

فارنت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در جمعه 3 شهريور 1391برچسب:کیبرد,تبلت ,Archos 101 XS,ساعت12:6توسط امیر | |